با ری روبی بزرگ فکر کن.

بهترین برند درب ضد سرقت و قفل هوشمند

بهترین برند درب ضد سرقت و قفل هوشمند

 امنیت و آرامش خانواده یکی از اولویت‌های مهم گروه ساختمانی ری‌روبی است که به همین منظور در انتخاب بهترین برند درب ضد سرقت و قفل هوشمند علاوه بر حفظ امنیت بالا، لوکس بودن و زیبایی آن نیز مورد توجه قرار گرفته است.

بهترین برند درب ضد سرقت در ری‌روبی

ری‌روبی برای احترام به حقوق مشتریان خود و توجه به این نکته که لیاقت بهترین‌ها و حرفه‌ای‌ترین‌ها را دارند، بهترین و ایمن ترین درب ضد سرقت را انتخاب کرده است.

برای ورودی واحدها از درب ضد سرقت سی ان سی سفید جنوا  (Genoa)استفاده شده است. این درب‌ها ساده، شیک و مناسب برای سبک‌های مدرن و مینیمال هستند. نام این درب نیز الهام گرفته از شهر جنوا واقع در کشور ایتالیا است.

ویژگی‌های ظاهری لوکس ترین درب ضد سرقت

درب جنوا دارای یک پنل فلت بوده که بر روی آن خطوط افقی سی ان سی ایجاد شده است. از آنجایی که در سبک مدرن از خطوط صاف و ساده بهره گرفته می‌شود، درب جنوا کاملاً مدرن و امروزی است.

رنگ سفید پلی اورتان به صورت پوششی سطح درب را پوشانده است، این رنگ نه تنها با فضاهای مدرن همخوانی دارد، بلکه باعث می‌شود فضا بزرگتر و پرنورتر به نظر برسد.

ویژگی‌های فنی بهترین مارک درب ضد سرقت

درب ضد سرقت سی ان سی سفید دارای یک ورق فولادی به ضخامت 1.5 میلیمتر است که سطح آن توسط چوب روسی و ام دی اف پوشانده شده است. برای جلوگیری از پیچش و تاب برداشتن درب، از چوب روسی به صورت فیگرجوبنت بهره گرفته شده است.

همچنین رنگ پلی اورتان از چوب در برابر رطوبت و نور محافظت می‌نماید.

مشخصات بهترین برند درب ضد سرقت روماک در یک نگاه

جنس این درب از ام دی اف چوب روسی شبکه فولاد است.

ویژگی مقاومتی این درب به گونه‌ای است که دارای عایق رطوبت، عایق صدا، مقاوم در پیچیدگی و مقاوم در برابر ضربه است.

قفل مونوبلاک 7 زبانه و روکوب و پشت کوب با رنگ پوششی این درب ازجمله مشخصه‌های ایمن‌ترین درب ضد سرقت کار شده در پروژه‌های ری‌روبی است.

ساختار پنل درب از پروفیل آهنی و ورق فولادی است و چهارچوب آن از ساختار فلزی با روکش چوب ساخته شده است.

 

قفل هوشمند درب HTN-Prime

قفل هوشمند درب یکی دیگر از امکانات ویژه‌ای است که ری‌روبی برای مشتریان خود در نظر گرفته است. قفل الکترونیکی گلکسی محصول گروه تولیدی-بازرگانی آریا یراق از معدود مدل­‌های موجود در بازار ایران است که با استفاده از دستگاه GATEWAY به سیستم خانه هوشمند متصل می‌­شود. شما می­توانید با اتصال این دستگاه به وای فای و ارتباط آن با تلفن همراه خود، از دورترین نقطه نیز، کنترل ترددها را در دست گرفته و در لحظه از تمام رفت و آمدها مطلع شوید و در نهایت می­توانید دسترسی افراد را با استفاده از تلفن همراه خود، محدود یا آزاد نمایید.

در این قفل هوشمند درب‌ علاوه ‌بر قابلیت ثبت اثر انگشت، از کارت، رمز، تگ و حتی ریموت می‌توان استفاده کرد. همچنین در مواقع ضروری از قبیل از کار افتادن دستگیره به دلیل اتمام باتری یا مسائل مشابه،  می‌توان از کلید مکانیکی برای باز کردن درب استفاده کرد و شما نیز می‌توانید برای هر فرد یک رمز، تگ یا کارت مجزا تعریف کنید و به طور کامل ترددها را در دست داشته باشید.

 

ویژگی‌های قفل هوشمند درب HTN-Prime سری Galaxy

قابلیت ثبت اثر انگشت
قابلیت ثبت رمز ورود
امنیت بیشتر برای اتاق کودکان
قابلیت ثبت کارت و تگ
دارای کلید مکانیکی جهت مواقع ضروری
قابلیت اتصال به Gateway

انتخاب بهترین درب داخلی ساختمان در ری‌روبی

درب‌های داخلی سازه‌های ری‌روبی از نوع پلای وود و مدل ریو دو ژانیرو است. این درب‌ها دارای یک پنل تک قاب هستند که به عنوان ابزار زیبایی بر روی آن‌ها کار شده و به آن اصطلاحا قاب تونیک گفته می‌شود. همچنین روکوب درب نیز به صورت خط‌دار اجرا شده تا با طرح درب هماهنگی داشته باشد.

دریافت مشاوره برای خرید بهترین درب ضد سرقت و قفل هوشمند درب