با ری روبی بزرگ فکر کن.

بهترین یراق آلات پنجره دو جداره در سازه‌های ری‌روبی

بهترین یراق آلات پنجره دو جداره در سازه‌های ری‌روبی

گروه ساختمانی ری‌روبی باتوجه به تحقیقات و بررسی‌های کارشناسان خود و به منظور بهینه‌سازی انرژی واحدها، راحتی و ایمنی مشتریان و زیبایی خانه‌های خود از بهترین یراق آلات پنجره دو جداره برند روتو (Roto) آلمان استفاده کرده است.

دلیل انتخاب یراق آلات روتو در ری‌روبی

شرکت Roto از سال ۱۹۳۵ به‌عنوان یکی از کمپانی‌های پیشرو در ارایه اجزای سازگار برای صنعت ساخت و ساز فعالیت می‌کند. یراق آلات این شرکت از کیفیت بالایی برخوردار است و با ویژگی‌هایی نظیر امنیت بالا، سهولت استفاده و افزایش بهره‌وری در استفاده از انرژی، توانسته در میان طراحان، معماران و سازندگان درب و پنجره آلومینیمی به یکی از برندهای پرطرفدار در ساخت بهترین یراق آلات پنجره دو جداره تبدیل شود. برند روتو آلمان در ساخت یراق آلات خود از فناوری سخت افزاری مقاوم در برابر خُردگی استفاده می‌کند. یراق آلات روتو طول عمر و قابلیت تحمل وزن بالایی داشته و به شما این تضمین را می‌دهد که در طولانی مدت عملکرد روان و بدون خطایی را برای سیستم درب و پنجره آلومینیومی ساختمان خود خواهید داشت.

مشخصات بهترین یراق آلات پنجره دو جداره

ویژگی‌های یراق آلات روتو آلمان

تمامی محصولات یراق آلات روتو (Roto) آلمان دارای استاندارد جهانی هستند و از جمله ویژگی‌های آن‌ها می‌توان به ضدخش و خُردگی، طول عمر طولانی، زیبایی در طراحی، سطح امنیت بسیار بالا در قفل‌ها و دستگیره‌های درب و پنجره‌ها اشاره کرد مزایای یراق آلات استفاده شده در ری‌روبی طبقه همکف: پنجره‌های طبقه همکف قابلیت دسترسی و نفوذپذیری را برای سارقان افزایش می‌دهد اما به وسیله زبانه‌های قفل‌کننده چرخان، دستگیره‌های قفل شونده و دستگاه‌های هوشمند الکترومکانیکی استفاده شده در ساختمان‌های ری روبی، حفاظت را تا بالاترین درجه افزایش داده و باعث احساس امنیت ساکنین واحدها می‌شود. اتاق نشیمن: طراحی موجود در یراق آلات باعث دید وسیع و چشم‌اندازی بدون زحمت برای ساکنین می‌شود.

امنیت بیشتر برای اتاق کودکان

کودکان در هنگام بازی ممکن است به راحتی پنجره را باز کنند و خود را به خطر بیندازند. Roto از طریق فناوری جدید ابتدا مورب باز شو «Tilt-First» راه‌حلی مطمئن را برای کاشفان کوچک شما ارایه داده است. در صورتی که دستگیره قفل باشد، پنجره تنها به صورت مورب از بالا Tilt باز خواهد شد.

تعویض خودکار هوا (برای نمونه در حمام)

هنگام دوش گرفتن اغلب رطوبت بالایی در حمام به‌وجود می‌آید اما به دلیل عجله و شتابزدگی صبحگاهی وقت کافی برای گردش هوا نخواهیم داشت. سیستم Roto ETec Driv عمل گردش هوای منظم و تنظیم خودکار را امکان‌پذیر می‌سازد. بدین صورت دیگر هیچگونه امکانی برای پیدایش و رشد قارچ‌ها باقی نمی‌ماند.

گردش هوای مناسب در اتاق خواب

در زمستان باز بودن پنجره در حالت مورب از بالا (Tilt) اغلب اتاق را بیش از اندازه سرد می‌کند. از سوی دیگر در تابستان نیز جریان هوا ممکن است کافی نباشد. بنابراین به‌وسیله قطعه یراق اضافی و اهرم تهویه، حالت قرارگیری پنجره قابل تنظیم خواهد بود که نام این قطعه (night vent) قطعه تهویه هوا است.

پنجره‌های کشویی در آشپزخانه

در مقایسه با پنجره‌های لولایی دو حالت بازشو ( Tilt & Turn ) این نوع از یراق آلات پنجره دو جداره دارای دهانه خروجی بزرگتری برای تعویض سریع‌تر هوا است و به همین منظور به هنگام باز کردن به فضای کمتری نیاز دارد. به‌گونه‌ای که هیچ لنگه پنجره‌ای فضای اتاق را اشغال نمی‌کند.

گالری تصاویر اتصالات برند روتو Roto

دریافت مشاوره برای خرید بهترین یراق آلات پنجره دو جداره