با ری روبی بزرگ فکر کن.

خرید آپارتمان در رویان مازندران

خرید آپارتمان در رویان مازندران

استان مازندران شهرهای چشم‌نواز، زیبا و با طبیعت‌های بکر و بی‌نظیری دارد که رویان یکی از همین شهرها است و به همین دلیل است که ما به شما خرید آپارتمان در رویان مازندران را پیشنهاد می‌دهیم.

شهر رویان مازندران

شهر رویان مازندران با نام قدیمی «علمده» در غرب استان مازندران و در نزدیکی دریای خزر قرار دارد و باتوجه به اینکه در بین شهرهای نور و نوشهر قرار گرفته از جاذبه‌های طبیعی و دیدنی مشترک این دو شهر برخوردار است.

وجود جنگل‌های انبوه و سرسبز این شهر را به یکی از مهم‌ترین شهرهای توریستی تبدیل کرده است و همین امر سبب اقبال افراد برای خرید آپارتمان در رویان مازندران شده است.

رویان کجاست؟

همانطور که گفته شد شهر رویان جزو شهرهای زیبای استان مازندران است و اگر شما به‌دنبال خرید آپارتمان در رویان هستید باید بدانید که این شهر از جنوب به کوه‌های البرز، از شمال به دریای خزر، از غرب به نوشهر و از شرق به شهر نور می‌رسد. قسمت جنوبی این شهر مملو از روستاهای جنگلی و ییلاقات و جنگل‌های انبوه و زیبا است. فاصله این شهر تا مرکز استان یعنی ساری حدود 118 کیلومتر است.

آب و هوای رویان

یکی از ویژگی های خرید آپارتمان در رویان استفاده از هوای مطبوع و سالم آن است. اقلیم و آب و هوای شهر رویان مانند سایر شهرهای شمالی معتدل و مرطوب است. به همین دلیل عموما پاییزهای این شهر بارانی و تابستان‌های آن گرم و شرجی است. طبیعتا مرطوب و معتدل بودن این شهر سبب شده که تنوع گونه‌های گیاهی و درختان آن بسیار زیاد باشد.

محصولات شهر رویان مازندران

از ویژگی های دیگر خرید آپارتمان در شهر رویان مازندران محصولات متنوع این شهر است. رویان از نظر تولید محصولات کشاورزی هم بی‌نظیر است و از محصولات کشاورزی متعددی برخوردار است که از جمله آن‌ها می‌توان به انواع برنج، گردو، سیب، کیوی، پرتقال، عسل، هلو، روغن، کلزا و انواع سبزیجات اشاره کرد.

خرید آپارتمان در رویان با گروه ساختمانی ری‌روبی

خرید آپارتمان در رویان
خرید آپارتمان در رویان مازندران

خرید آپارتمان در رویان مازندران

گروه ساختمانی ری‌روبی در حال ساخت یکی از زیباترین، بهترین، مدرن‌ترین و منحصر به فردترین ساختمان‌های شهر رویان مازندران است و تلاش کرده است تا برای اجرای پروژه چشم‌نواز شهر رویان تا حد امکان از نیروهای بومی شهر استفاده کند تا با ایجاد اشتغال وظیفه اجتماعی خود را نسبت به شهر محل فعالیت انجام داده باشد.

معماری پروژه رویان با مشارکت گروه مهندسین مشاور متین

طراحی ساختمان براساس اصول معماری، مهندسی و تکنیکی انجام می‌شود. یک نقشه ساختمان حرفه‌ای و اصولی اولین گام برای احداث یک پروژه ساختمانی است. در معماری و طراحی پروژه رویان مازندران که با همراهی و مشارکت گروه مهندسین مشاور متین انجام شده است از متخصصان باتجربه و حرفه‌ای این حوزه استفاده شده است. معماری این ساختمان با الهام از بهترین و به‌روزترین پروژه‌های دنیا و به شکل بومی سازی شده باتوجه به موقعیت جغرافیایی انجام شده است.

اگر شما هم به دنبال خرید آپارتمان در رویان مازندران هستید؛ ری‌روبی پیشنهاد ویژه‌ای برای شما دارد.

ری‌روبی با بهره‌گیری از بهترین، لوکس‌ترین و مدرن‌ترین متریال‌های روز دنیا به دنبال خلق یک اثر ماندگار است که در ادامه به معرفی اجمالی برخی از متریال‌های به کار رفته در آپارتمان رویان مازندران می‌پردازیم.

بهترین بلوک سیمانی سبک در آپارتمان رویان مازندران

شرکت ساختمانی ری‌روبی باتوجه به حساسیت بالای خود نسبت به آرامش خاطر مشتریان از خرید آپارتمان در رویان و به منظور بالا بردن امنیت سازه‌های خود  از بهترین بلوک سیمانی سبک لیپر بهره برده است که از جمله ویژگی‌های مهم و بارز آن‌ می‌توان به عایق صوت و حرارت، مقاومت در برابر آتش و همچنین کاهش آسیب‌پذیری ساختمان‌ و ساکنین در برابر انواع حوادث طبیعی مانند سیل و زلزله اشاره کرد.

استفاده از بهترین و امن‌ترین آسانسور در پروژه رویان مازندران ری‌روبی

یکی دیگر از بخش‌های مهم و کلیدی هر ساختمان آسانسور است که در راحتی ساکنین و توجه به امنیت ساختمان حایز اهمیت است. گروه ساختمانی ری‌روبی برای بالا بردن کیفیت و آرامش خاطر ساکنین از بهترین برند آسانسور یعنی فوجی (FUJI) و همچنین برای امنیت بیشتر ساختمان از پنل‌های آسانسور شرکت مدیا (MEDIA) استفاده کرده است.

امن‌ترین و بهترین درب ضد سرقت و قفل هوشمند در آپارتمان رویان مازندران

امنیت و آرامش خانواده از خرید آپارتمان در رویان یکی از اولویت‌های مهم گروه ساختمانی ری‌روبی است که به همین منظور در انتخاب بهترین برند درب ضد سرقت و قفل هوشمند علاوه بر حفظ امنیت بالا، لوکس بودن و زیبایی آن نیز مورد توجه قرار گرفته است.

برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های قفل هوشمند استفاده شده در آپارتمان شهر رویان مازندران عبارت است از: قابلیت ثبت اثر انگشت، ثبت رمز ورود، ثبت ریموت کنترل، ثبت کارت و تگ، دارای کلید مکانیکی جهت مواقع ضروری و قابلیت اتصال به  Gateway

برای مشاوره خرید آپارتمان در رویان مازندران از شرکت ری‌روبی با شماره 021284227 تماس بگیرید.

مدرن‌ترین و لوکس‌ترین کلید و پریز در پروژه رویان ری‌روبی

گروه ساختمانی ری‌روبی در آپارتمان شهر رویان خود به تمام جزئیات و مسایل مختلف چه کوچک و چه بزرگ نگاه اساسی داشته و از کنار کوچک‌ترین المان‌ها هم به سادگی عبور نکرده است. این امر باعث شده تا در تجهیزات برقی ساختمان‌ خود نیز به دنبال بهترین برندها باشد و به همین منظور از کلید و پریز ویکو (Viko) ترکیه‌ای و تحت مالکیت پاناسونیک ژاپن استفاده کرده است.

 

جدیدترین و زیباترین کابینت‌های روز دنیا در آپارتمان رویان مازندران

یکی از المان‌های چشم‌نواز و زیبای هر خانه‌ای کابینت‌ها هستند و ری‌روبی به همین منظور از زیباترین و جدیدترین مدل کابینت لوکس AGT استفاده کرده است.

بهترین یراق آلات درب و پنجره در پروژه شهر رویان

گروه ساختمانی ری‌روبی باتوجه به تحقیقات و بررسی‌های کارشناسان خود و به منظور بهینه‌سازی انرژی واحدها، راحتی و ایمنی مشتریان و زیبایی، برند روتو (Roto) آلمان را برای یراق آلات درب و پنجره انتخاب کرده است.

خرید آپارتمان در رویان مازندران با ری‌روبی

خرید آپارتمان در رویان
خرید آپارتمان در رویان

آب بندی آپارتمان شهر رویان مازندران

آب ‌بندی ساختمان امر بسیار مهمی است و اخیراً مستلزم توجه بیشتری شده است. یکی از مشکلات اساسی ساخت سازه‌ جلوگیری از نفوذ رطوبت در ساختمان است. یکی از نگرانی‌های اصلی و همیشگی یک سازنده این است که مطمئن شود رطوبت ناخواسته وارد ساختمان نمی‌شود و دیوارها به دور از هرگونه رطوبت، نشت و تراوش باقی می‌مانند.

نگرانی از بابت نم و رطوبت سازه برای افرادی که خواهان خرید آپارتمان در رویان مازندران هستند نیز مانند سایر شهرهای شمال کشور وجود دارد.

به همین منظور در پروژه ساختمانی رویان استان مازندران گروه ساختمانی ری‌روبی باتوجه به لوکیشن پروژه و موقعیت مکانی که دارد؛ ضلع غربی و شمالی کاملا در جهت بارندگی و بارش قرار دارند و به همین دلیل آب بندی این دو ضلع به صورت کامل و باتوجه بیشتر انجام شده است. زیرا وجود کوچک‌ترین روزنه‌ای می‌تواند باعث نم دادن کل دیوار آن قسمت شود.

برای مشاوره خرید آپارتمان در رویان مازندران با شماره 09122800041 تماس بگیرید.

روف گاردن با منظره فوق العاده شهر رویان

روف‌گاردن یا گرین‌روف فضای سبزی است که در سطح بالای ساختمان‌های مسکونی، صنعتی و تجاری و به منظور تفریح، فضای بازی، سایه و پناهگاه، تولید غذا، کنترل دما، بهبود معماری و ایجاد محیط مناسب زندگی برای پرندگان طراحی می‌شود.

یکی دیگر از ویژگی‌های ساختمان لوکس ری‌روبی در رویان مازندران؛ روف‌گاردنی با منظره فوق‌العاده زیبا و چشم‌گیر است.

علاوه بر زیبایی و ایجاد فضای تفریحی، از نکات بسیار مهم استفاده از روف‌گاردن در پروژه رویان می‌توان به این نکته اشاره کرد که از طریق جذب گرما به جای بازتاب آن و تامین عایق طبیعی برای ساختمان،‌ هزینه‌های انرژی کاهش می‌یابد. براساس مطالعه‌ای که توسط شورای ملی تحقیق کانادا انجام شده‌است، یک سقف سبز وسیع می‌تواند نیازهای انرژی تابستان را تا بیش از ۷۵ درصد کاهش دهد.

همچنین با کاهش تقاضای تهویه هوا، سقف‌های سبز تولید آلاینده‌های هوای مرتبط و انتشار گازهای گلخانه‌ای را کاهش می‌دهند.

گیاهان بام سبز نیز ذرات هوا را از بین می‌برند، اکسیژن تولید و سایه ایجاد می‌کنند. علاوه بر این، پشت‌بام‌های سبز تا دو برابر سقف سنتی قادر به حفاظت طبیعی در برابر گرمای شدید هستند.​

 

خرید آپارتمان در رویان مازندران

همان طور که گفته شد رویان شهری در غرب استان مازندران است که دارای روستاهای کوچکی به نام‌های هندومرز، زرین کلا، میانک، توسکا، حسن آباد، تاشکوه سفلی، تاشکوه علیا، تیرکده و کاسگر محله است و به خاطر موقعیت جغرافیایی و طبیعت بکر و زیبای خود همواره مورد توجه و استقبال هموطنان و گردشگران بوده است. اگر برای خرید آپارتمان در رویان مازندران به دنبال یک ساختمان باکیفیت، لوکس و مدرن در بهترین نقطه شهر هستید، به راحتی و با اطمینان خاطر می‌توانید به پروژه رویان ری‌روبی مراجعه کنید.

مناطق تفریحی و گردشگری شهر رویان مازندران

قرارگیری شهر رویان بین رشته کوه‌های البرز و دریای خزر سبب شده که این منطقه از جاذبه‌های طبیعی و گردشگری فراوانی برخوردار باشد که همین جاذبه‌ها سبب جذب هزاران گردشگر از راه‌های دور و نزدیک به این منطقه می‌شود و این یکی از دلایل بزرگ اقبال افراد برای خرید آپارتمان در رویان مازندران شده است. چشم‌انداز زیبا به سوی جنگل‌های پر از درخت کوه‌های البرز و آب و هوای زیبای ساحلی از مهم‌ترین ویژگی‌های این منطقه است.

این شهر یکی از مهم‌ترین شهرهای ساحلی استان مازندران است و طرح پاکسازی و سالم سازی در ساحل آن اجرا شده است. علاوه بر این سواحل این منطقه دارای انواع پلاژهای زنانه و مردانه است. این مناظر طبیعی در کنار امکانات رفاهی و تفریحی که در اطراف آن راه‌اندازی شده است بر جذابیت این منطقه افزوده است و یک سفر خاطره‌انگیز و لذت‌بخش را برای گردشگران فراهم کرده است.

با خرید آپارتمان در رویان مازندران می‌توانید از امکانات تفریحی و گردشگری بی‌نظیری بهره‌مند شوید.

پارک جنگلی رویان

پارک جنگلی رویان به وسعت حدود 200 هکتار شامل درختان زیبا و قدیمی جنگلی است که با داشتن امکانات رفاهی کامل و خنکی دما، رطوبت پایین و عدم وجود حشرات موذی هر سال با استقبال بی‌شماری از مسافران و گردشگران مواجه می‌شود.

جنگل رویان در ضلع جنوبی این شهر و در مسیر کمربندی رویان و قسمت ییلاقی آن در مسیر جاده آب‌پری قرار دارد که با طبیعتی بکر و جذاب همراه است، در ایام تعطیلات مسیر جنگلی رویان به سمت ییلاقات و جاده آب‌پری همیشه شلوغ و پر از توریست و مسافر است که از بودن در این طبیعت لذت می‌برند.

خرید آپارتمان در رویان با ری‌روبی

رویان مازندران

آبشار پری او

پری او یا همان آب پری نام آبشاری در 10 کيلومتری شهر رویان به سمت جنوب و کوهستان است که اين مسير به نام گلندرورد و سوردار معروف است که وجود درختان جنگلی در سينه کش آن منظره رویایی را پديد آورده و همیشه گردشگران زیادی را جذب می‌کند.

آبشار حرام او

این آبشار در 24 کیلومتری جاده کوهستانی رویان قرار دارد که ارتفاعی در حدود 14 متر دارد. نام بومی این آبشار حرام او بوده که در مسیر جاده رویان – کپ در نزدیکی دو راهی دونکوه (مسیر جاده سیاه سنگ) قرار دارد و بسیار زیبا و دیدنی است.

پارک جنگلی کشپل رویان

این پارک از دیگر پارک جنگلی‌های معروف شهر رویان است که در جنوب شرقی شهر نور قرار گرفته است. برای رسیدن به این پارک کافی است از شهر رویان به سمت نور حرکت کنید و در جنوب شهرستان نور وارد جاده چمستان شوید. پس از طی کردن مسیری به روستای ایزخورده می‌رسید که با عبور از آن به این پارک جنگلی می‌رسید. فاصله این پارک تا شهر رویان حدود یک ساعت است. نزدیکی راه در کنار طبیعت منحصر به فرد سبب شده که این پارک از محبوب‌ترین و پربازدیدترین پارک‌های این منطقه به شمار رود.

یکی از پربازدیدترین روزهای این پارک، روزهای ابری و بارانی است چرا که بخش زیادی از این پارک را مه فرا می‌گیرد و منظره‌ای وصف نشدنی به وجود می‌آورد. از مهم‌ترین مزیت‌های این پارک این است که با داشتن امکانات رفاهی و تفریحی، آلاچیق‌های بزرگ و کوچک، اغذیه فروشی و سوپرمارکت‌ها، پارکی مخصوص بازی کودکان و قهوه‌خانه‌های سنتی و سرویس‌های بهداشتی، خیال توریست‌ها را از بابت اسکان در پارک راحت می‌کند.

خرید آپارتمان در رویان با ری‌روبی

کلیسای رویان مازندران

کلیسای آنتوان مقدس

اگر می‌خواهید علاوه بر جاذبه‌های طبیعی و سرسبز از اماکن تاریخی و زیبای شهر رویان مازندران هم دیدن کنید، کلیسای آنتوان مقدس یکی از زیباترین و محبوب‌ترین جاذبه‌های گردشگری شهر رویان است. برای رسیدن به این کلیسا فقط لازم است وارد شهرک ساحلی هایکاشن شوید. این کلیسا دارای یک بنای هشت ضلعی با دیوارهای بیرونی سیمانی است که در سال 1974 میلادی به دست ارامنه ساخته و برای ما به یادگار مانده است.

شهر بلده‌ رویان

اگر به دنبال دیدن یکی از بهترین مناطق شهر رویان و حتی استان مازندران هستید، به جرات می‌توان گفت که شهر بلده یکی از آن‌ها است. برای دیدن این منطقه زیبا و دیدنی کافی است وارد جاده رویان- بلده شوید و پس از 2 ساعت رانندگی به یکی از زیباترین و باارزش‌ترین مناطق مازندران برسید. این شهر، زادگاه نیما یوشیج، شاعر بزرگ معاصر است به همین دلیل در ورودی این شهر با مجسمه بزرگ وی مواجه می‌شوید.

مجتمع تفریحی رویان

این مجتمع در واقع یک دهکده گردشگری، ورزشی و مسکونی است که در جاده آب پری رویان قرار دارد. از جمله امکانات این مجموعه که به نام مجتمع مهرگان هم معروف است، می‌توان به پیست اسب‌دوانی، استخر، محوطه بازی کودکان، انواع رستوران و کافه و همچنین سالن‌های ورزشی مختلف اشاره کرد.

آبشار کپ

این آبشار از جذاب‌ترین و دیدنی‌ترین آبشارهای شهر رویان مازندران است که در روستایی به همین نام قرار دارد. اگر به دیدن این آبشار علاقه‌مند هستید، باید به جنوب رویان بروید و از آنجا وارد جاده رویان- بلده شوید. پس از یک ساعت رانندگی و طی کردن 45 کیلومتر و گذر از مناطق گلندرود، وازک و سنگ نو به روستای کپ و این آبشار زیبا می‌رسید.

در مجموع همان‌طور که با مطالعه این مطلب متوجه شدید؛ شهر رویان یکی از شهرهای چشم‌نواز، زیبا، دیدنی و با طبیعت‌های بکر و بی‌نظیر استان مازندران است که گروه ساختمانی ری‌روبی با بهره گرفتن از تخصص و تجربه کارشناسان و متخصصان خود و همچنین استفاده از بهترین، لوکس‌ترین و به‌روزترین متریال‌های روز دنیا در حال خلق یک اثر ماندگار در شهر رویان استان مازندران است.

دریافت مشاوره برای خرید آپارتمان های لوکس در در رویان