با ری روبی بزرگ فکر کن.

بهترین مارک کلید و پریز در ساختمان‌های ری‌روبی

بهترین مارک کلید و پریز در ساختمان‌های ری‌روبی

ری‌روبی در تجهیزات برقی ساختمان‌های خود به دنبال بهترین برندها است و به همین منظور بهترین مارک کلید و پریز مدرن را در ساختمان‌های ری‌روبی ملاحظه می‌کنید. گروه ساختمانی ری‌روبی در ساخت پروژه‌های خود به تمام جزئیات و مسایل مختلف چه کوچک و چه بزرگ نگاه اساسی داشته و از کنار کوچک‌ترین المان‌ها هم به سادگی عبور نمی‌کند و این امر باعث شده است تا از برند Viko در سازه‌های خود استفاده کند.

بهترین مارک کلید و پریز در ساختمان‌های ری‌روبی

ری‌روبی باتوجه به تعهد خود نسبت به مشتریان و ارایه بهترین‌ها تلاش کرده تا در تمام المان‌های به کار رفته در یک ساختمان از مدرن‌ترین، لوکس‌ترین و بهترین‌ها استفاده کند و در همین راستا است که برای کلید و پریزهای خود از کلید و پریز ویکو (Viko) مدل کاره استفاده کرده است.

Viko کلید و پریز لوکس، مدرن و شیک

Viko شرکت ترکیه‌ای و تحت مالکیت پاناسونیک ژاپن است که با حذف عناصر اضافی و ترکیب بهترین المان‌های سازنده در یک قاب حاصل شده و با وجود سادگی در طراحی و با استفاده از رنگ‌های زیبا و برش‌های ظریف و دقیق، باعث زیبایی محیط می‌شود.

بهترین کلید و پریز در ری‌روبی

این کلید و پریز به راحتی به کابل الکتریکی متصل شده و با قابی محافظت می‌شود. این سری از کلید و پریزها در دو رنگ اصلی سفید و کرم طراحی و تولید شده و با ساخت فریم‌های افقی و عمودی و ترکیبی از دو، سه، چهار، پنج و یا شش یونیت، جایگزینی مناسب برای استفاده از چندین کلید و پریز مجزا است.

ویژگی‌های کلید و پریز مدرن Viko Karre

شرکت ویکو با معرفی سری آنتی باکتریالِ کلید و پریز مدل کاره، گام مهمی در جهت برآورده ساختن نیاز مشتریانی برداشته است که تمایل به زندگی در محیطی پاکیزه‌تر و با رعایت بالاتر بهداشت را دارند. این سری از کلید و پریزها با دارا بودن یون نقره در سطح خود دارای اثر آنتی باکتریال بوده و در برابر گرما و نور محافظت شده‌اند.

این کلید و پریزهای آنتی باکتریال با دارا بودن پوششی ویژه از یون نقره از رشد و گسترش باکتری، ویروس و قارچ‌ها جلوگیری می‌نمایند.

کلید و پریزهای آنتی باکتریال که دارای یون +Ag در سطح خود هستند، در طی مدت 24 ساعت تمامی آلودگی‌ها را از سطح خود پاک می‌کنند. برخلاف آنتی بیوتیک‌ها و ضدعفونی کننده‌ها، یون نقره توانایی این را دارد که از تولیدمثل ویروس‌ها و باکتری‌ها جلوگیری نماید. این فرایند طبیعی هیچ اثر منفی بر انسان‌ها یا محیط زیست نداشته و این فعالیت آنتی باکتریال طبیعی در تمام طول عمر محصولات باقی می‌ماند.

گالری تصاویر محصولات Viko مدل کاره Karre

دریافت مشاوره برای خرید بهترین مارک کلید و پریز