با ری روبی بزرگ فکر کن.

زیباترین و بهترین کابینت مدرن در ساختمان‌های ری‌روبی

زیباترین و بهترین کابینت مدرن در ساختمان‌های ری‌روبی

گروه ساختمانی ری‌روبی با شعار «بزرگ فکر کن»، باکیفیت‌ترین و زیباترین ساختمان‌ها را به مشتریان خود ارایه می‌دهد. یکی از المان‌های چشم‌نواز و زیبای هر خانه‌ای کابینت‌ها هستند و ری‌روبی به همین منظور از زیباترین و جدیدترین مدل کابینت لوکس AGT استفاده کرده است.

بهترین مدل کابینت مدرن اروپایی در ری‌روبی

شرکت AGT در سال ۱۹۸۴ در شهر آنتالیا ترکیه با تفکر رشد، توسعه و کیفیت بالا تاسیس شد. هم اکنون شرکت AGT به بیش از ۶۵ کشور دنیا صادرات دارد.

ام دی ف هایگلاس AGT به دلیل کیفیت بسیار بالا و تنوع عالی به سرعت جای خود را در بین محصولات باز کرد و توانست در بین بهترین محصولات قرار گیرد. ضخامت تمامی ام دی اف هایگلاس AGT  شانزده میل بوده و ابعاد  ۲۸۰*۱۲۲ و مغزی خود هایگلاس‌ها توسط خود شرکت تولید می‌شود.

ویژگی‌های کابینت AGT

استاندارد اروپا (E1(FA 120

بدون تغییر رنگ در برابر نور آفتاب

مقاومت بالا در برابر خراشیدگی

ام دی اف باکیفیت و با تراکم متوسط تولیدی در خود شرکت AGT

تنوع در طرح و رنگ

داشتن دو لایه سلفون مخصوص و برچسب

گواهینامه‌های شرکت AGT

شرکت ترکیه‌ای AGT (تکنولوژی توسعه چوب) که بهترین و جدیدترین مدل‌های کابینت مدرن و لوکس را تولید می‌کند، گواهینامه‌های معتبری کسب کرده است که ازجمله آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

گواهینامه Antibacterial Activity 2020

گواهینامه EO 2020

گواهینامه EDP 2020

گواهینامه CE 2017

گواهینامه CARB 2018

گواهینامه TSE ISO EN 2009

 

بهترین کابینت لوکس در ری‌روبی

روکش‌های ام دی اف هایگلاس کار شده در سازه‌های ری‌روبی از زیبایی خاصی برخوردار است.

ام دی اف هایگلاس با روکش‌ پلاستیکی کار شده در واحدها از مقاومت و زیبایی بالایی برخوردار است. این نوع ام دی اف شباهت زیادی به شیشه شفاف دارد و برای تهیه آن از ماده‌ای خاص به نام پلی کربنات استفاده شده است. این ماده از نظر ظاهری به شیشه شباهت دارد اما از نظر وزن سبک‌تر است و استقامت بیشتری نسبت به شیشه دارد.

دریافت مشاوره برای خرید بهترین کابینت مدرن از ری‌روبی